Krajský přebor 2014

Již na začátku sezóny 2014 jsme se rozhodli, že krajský přebor, který se bude konat na krásné kaprové vodě v Tovačově určitě nevynecháme.

Rychle se blížilo datum 5.9.2014 -7.9.2014 kdy byl závod pořádán.Na tento závod jsem jeli ve složení Já (David Burda), Jan Mais a Tomáš Konečný. V pátek 5.9.2014 jsme vyjeli směr Tovačov. Po příjezdu jsme rychle nachystali stany stanoviště a rychle pospíchali k vodě. Zkoušeli jsme vše možné a nemožné, ale ryby vůbec nespolupracovaly. Zkoušeli se děličky, odhozy, různé vzdálenosti, hloubky, ale kapra jsme na kaprovém rybníku neviděli. K večeru jsem, vše pobavili a nanosili do našeho provizorního tábořiště. Zde jsme něco pojedli, popili a samozřejmě probrali tu správnou a zaručenou taktiku na druhy den.

Ráno jsme vstaly v 6:30. Dle domluvy jsme začali chystat živé nástrahy a krmení. Ze živé nástrahy jsme měli k dispozici červy a kukly. Jako krmení jsme zvolili hrubého kapra a etang od senesu, TTX a tekutý posilovač carp. Na losování jsme poslali toho nejlepšího co máme a tím byl Tomáš. Po jeho návratu nám oznámil že je to super los. Losovaly se obě sobotní kola a los dopadl takto. David A1/A4 Jeňa B1/B4 a Tomáš C1/C4. Mě bylo jasné, že se ode mě očekává vítězství v sektoru a i kluci by snad na těchto místech mohli zachytat. Pomalu jsme začali nosit věci na svá místa a čekali na signál, který oznámí začátek přípravy. Po zaznění signálu jsem nachystal topsety na děličku a dva odhozy.

Zazněl signál a začíná závod. V prvních minutách závadu se nic neděli a asi po 20 min. byl záběr a byl to kapřík. Vedle mě to zatím nikomu taky moc nebralo. Po tomto kapříčkovi začali kapříci najíždět a s pravidelností cca 15min. jsem je dokázal odchytávat. Blížil se konec závodu a já věděl, že na tom nebudu zle. Vážení začalo od A1 a já měl 27.000 Kg. Tento výsledek stačil na dvojku v sektoru. Přechytal mě Vojta Maštera na A4 s váhou 31.270 Kg. Kluci zachytali taky dobře, Jeňa 4 a Tomáš taky 4. Tento výsledek nás posunul do popředí tabulky.

Rychle pobalit a vše přenosit na nová místa.

A je tu druhé kolo. Já sedím na A4. Asi po 10 min. mám prvního kapra, ale v tu dobu už mají všichni kolem mě také kapra. Nutno říci, že snad všichni kapři přejeli na kraj sektoru A, kde to byli doslova jatka. Já se snažil co to šlo, ale na krajní místa to stačit nemohlo. Jak sem přepokládal, tak kraj sektoru byl neskutečný. Martin Pavka na A2 měl 77.920 Kg a n A1 Vladimír Kozel 54.462 Kg. Já vážil 44.580 a to stačilo na 5 v sektoru. Kluci zachytali velmi dobře. Jeňa dělal 3 a Tomáš dokonce jedničku v sektoru. Tímto výsledkem jsme potvrdili výsledek z prvního závodu a udrželi se na špici výsledkové listiny. Vše jsme pobalili a nanosili k autům. Večer jsme udělali večeři, probrali taktiku na nedělní den a hurá do postele. V neděli ráno se vstává brzy, rychle nachystat krmení, živé nástrahy a hlavně dobře nalosovat. Nalosování byl opět vyslán Tomáš a musím přiznat, že lépe vylosovat už snad ani nešlo. Já jdu na A2, Jeňa na B2 a Tomáš na C2. Popřáli jsme si hodně štěstí a rychle začali nosit vše na svá místa. Zazněl signál a je tu začátek závodu. Asi po půl hodině mám prvního kapra, který mě uklidňuje. Kaprů se moc nechytá, tak jsem rád za pár dalších kusů, které jsem postupně dokázal odchytat. Zazněl signál a byl konec závodu. Váha mi ukazuje 24.900 kg a je to jednička v sektoru. Běžím za Jeňem a zjišťuji, že má 15.205 kg a také jednička v sektoru. Jenám jasné, že pokud Tomáš vyloženě nevyhoří, tak to bude moc dobré. Dozvídáme se, že Tomáš má čtyřku s váhou 4.200 Kg. Říkáme se, že tento výsledek by mohl stačit na celkové vítězství, ale raději si počkáme na oficiální výsledky. Vše sbalíme a nosíme k autům. Za chvíli to víme oficiálně, JSME MISTŘI!!! Náš tým obsadil první místo v krajském přeboru MRS+SMRS. Navíc jsme zazářili i v jednotlivcích. Já obsadil celkové 1. Místo jako přeborník MRS+SMRS a přeborník MRS. Jenda byl 2. v MRS a Tomáš také 2. v SMRS. Z tohoto závodu jsme odjížděli velice spokojení a šťastní. Zároveň všichni doufáme, že takový krásný výsledek příště zopakujeme.

Poslední ligové kolo se konalo 20.9.-.21.9. 2014 na krásné trati v Uherském Hradišti na řece Moravě. Vyšla na nás řada s pořádání a tak jsme se toho zhostili s vervou. Zjistili jsme si informace co vše je k pořádání potřeba a náš Jenda jako manager mužstva rozdal úkoly co kdo zařídí a bude dělat a tak se i stalo.

Vzhledem k průběžnému druhému místo v celkovém hodnocení, jsme odjížděli na poslední kolo s cílem udržet stupně vítězů po všech kolech. Celý týden před posledním kolem jsme byli neustále v kontaktu a předávali si informace co se komu povedlo zjistit. Jaká ryba se v průběhu týdne nejvíc chytala a vymýšleli taktiku na závod.

Na páteční trenink jsme vyrazili s Davidem společně hned po ránu a těsně po našem příjezdu přijel i Jenda s Tomášem a našim trenérem Jirkou. Řekli jsme si, že v tréninku vyzkoušíme naprosto vše co půjde a na taktiku do závodu se domluvíme večer u večeře. Postavili si bedny, začali vybalovat děličky, bolognesky a v neposlední řadě i ouklejové biče. Namíchali krmení a šli na to. Krmení jsme zkoušeli dva druhy, abychom zjistili co bude na závod lepší varianta.

V pátečním treninku se nám podařilo nachytat celkem slušné množství spodových ryb na děličku, ale vedle nás sedící Petr Kazatel zkoušel v průběhu treninku oukleje a bylo vidět, že jsou taky při chuti. Chytili jsme nějaké parmy, skaláky, cejnky a i na děličku sem tam ouklej.

Blížil se konec treninku a každý z nás se snažil vstřebat a zjistit nějaký poznatek, který by mohl předat ostatním. Konec treninku je tady a my jdeme sbalit všechny naše vytažené věci a po dohodě všech ještě jdeme vytyčovat trať v pátek večer, abychom měli dostatek času ráno na přípravu. Ubytovat se jdeme na zdejší studentské koleje, sprcha a pak hned hurá na večeři. Na večeři si předáváme poznatky z treninku a domlouváme taktiku na sobotu. Náš Jenda jakožto zkušený a ostřílený závodník společně s Davidem určují po delší debatě, že bude nejlepší chytat na dobrý týmový výsledek oukleje a já , Tomáš i trenér Jirka, jednohlasně souhlasíme. Taktika je určená a teď vzhůru a s chutí do večeře.

V sobotu ráno vstáváme okolo 6:00. Přejíždíme společně na trať a Jirka jde organizovat prezentaci družstev a připravit losování. My se snažíme co nejpečlivěji připravit krmení.Živá je tady a tak pro ni vyrážíme, abychom ještě nachystali i tu co nejdřív a mohli v klidu čekat na losování. Losovat jsme poslali Tomáše a věděli jsme, že tento víkend budeme mít forhont. Tomáš se vrací z losování s úsměvem na rtech a je jasné, že forhont máme v sobotu. Všichni jsme ho přáli Davidovi, vzhledem k jeho průběžnému druhému místu v jednotlivcích, ale bohužel to nevyšlo. Nakonec los na sobotu dopadl takto: Aleš A1, David B7, Jenda C5 a Tomáš D1. Bylo téměř jasné, že já na A1 nebudu moct chytat oukleje a budu se snažit proměnit forhont. Probíráme to s Jendou a Davidem a shodujeme se na tom, že budu chytat děličku a ostatní ji vyzkouší prvních 15 min a pak přejdou na bláznivý lov ouklejí. Přejíždíme na místa a nosíme věci do sektoru. Příprava proběhla v klidu u všech a závod nám začal. Vzhledem k výsledku po sobotě, což bylo průběžně první místo se součtem 10, kdy já jsem proměnil forhont s 18.090g, David udělal prostředku sektoru B krásnou 3 na 7.710g, Jenda na sektoru C, ještě hezčí 2 na 7.020g a Tomáš na sektoru D pěknou 4 na 6.670g jsme zjistili, že určená taktika Jendem a Davidem byla opravdu to pravé na týmový výsledem. Chtěl bych vyzdvihnout výkon Tomáše, který jako kaprař lovu ouklejí moc neholdoval, ale nachytat 6.670g v těchto skoro nic nevážících rybkách, to chce hodně umění. Balíme věci a už každý z nás přemýšlí nad zítřkem, protože máme perfektně nakročeno ne jen k tomu vyhrát toto kolo, ale i celou ligu. Po sobotě vedeme průběžné pořadí jak kola tak ligy, protože Unreal Preston udělal součet 22 a my je přeskočili o 5 bodů. V tomto kole máme náskok 9 bodů a tak nás čeká při večeři porada jak to celé udržet a vyhrát. Shodujeme se na tom, že bude potřeba udržet taktiku a zůstat u ouklejí. Samozřejmostí je nakrmení děličky tak, jakoby jsme ji chtěli chytat a je na každém, jestli ji na začátku nebo v průběhu na 15 min vyzkouší nebo ne.

Je tu neděle. Vstáváme a hurá k vodě se porvat výsledek a vítězství.Losovat jde opět Tomáš a přináší tyto zprávy: na sektoru A9 bude sedět David, na sektoru B6 já, na sektoru C1 Jenda a na sektoru D10 Tomáš. Taktika pro dnešek je jasná a tak přejíždíme na místa a nosíme věci do sektorů. Začíná závod a Jirka nám nosí samé relativně dobré zprávy o tom jak kdo chytá a jak mu to jde. Nejlíp na tom byl Jenda který udělal 1 na sektoru C s váhou 8.470g, hned za ním David, který udělal 4 na sektoru A s váhou 8.350, pak Tomáš s 5 na sektoru D s váhou 8.290 a poslední já s 6 na sektoru B s váhou 7.540g. Se součtem 16 a za neděli druhým místem víme, že na tom nejsme vůbec špatně a čekáme na celkové výsledky tohoto kola a hlavně na celkové výsledky ligy. V neposlední řadě nás zajímají i výsledky jednotlivců celkově, kde náš David má velkou šanci na bednu.

Výsledky jsou na stole a můžeme přejít k vyhlášení. V posledním kole se nám povedlo vyhrát se součtem 26 a to o 9 bodů před družstvem Poháry sport hobby-Moravské Budějovice-SENSAS. Troufnu si tvrdit, že za tento výsledek patří největší dík Jendovi s Davidem, kteří bezchybně určili taktiku našeho boje a Jirkovi, který se nás všechny staral jako o vlastní. Celkově na tom taky nejsme špatně a vlastně ani líp na tom už být nemůžeme. Prostě jsme to celé vyhráli. K tomu asi není potřeba víc říkat. Celý tým fungoval skvěle a tak jak měl. Dovolte mi vyzdvihnout výkon David, který se v celkovém umístění jednotlivců zaslouženě umístil na druhém místě po stabilních výsledcích v celé sezóně.

Dál bych rád poděkoval Místní Organizaci Hrušovan nad Jevišovkou, díky které se můžeme účastnit a tím i reprezentovat tuto organizaci v druhé nejvyšší soutěži v republice.

Patří vám velké díky za podporu a pomoc… DÍKY

Tak a takto jsem to vyhráli